30 april - Reisverslag uit Mals, Italië van Gerrit Jansen - WaarBenJij.nu 30 april - Reisverslag uit Mals, Italië van Gerrit Jansen - WaarBenJij.nu

30 april

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

30 April 2014 | Italië, Mals

Gisteren flink moeten klimmen in aanloop naar Reschenpas. Dacht deze vandaag te moeten beklimmen. Bleek vanochtend dat ik de nacht op hoogste punt van de Reschenpas had doorgebracht. Haha
vanmorgen in miezerregen vertrokken. Begon met op en af te gaan. Achterrem vertrouwde ik niet meer daarom toch maar naar fietsenmaker die nu bezig is remblokjes te vervangen. Maar ja moet wel laten doen. Laatste gedeelte een afdaling van 18 % (geen tikfout).
De reservedagen zal ik in Toscane gebruiken.

• 30 April 2014 - 18:55

Gemma:

Jemig Gerrit wat ga je snel. Nu al in Italië? Maar goed dat je met18% dalen weer goed in de achter remmen kan! En dat terwijl Sascha en ik rondje cultureel doen in Andalusie. Maar dat wel in 't autootje en ruim 30 graden. Heel veel succes met je volgende deel naar Rome!

• 01 Mei 2014 - 08:44

Christine:

Goede morgen Gerrit,
    Alpen over, dat is wel even om bij "stil" te staan! Valt het je mee of tegen qua inspanningen. Is het leuker of saaier of wat...? Je hebt nu, na de stoere daling een mooi stuk langs het meer voor de boeg; hier wellicht ook meer fietsers als jij en route? Gemma boft bij 30 graden, maar hier is het regen droog en regen!
    Bij Arnold is intussen zijn interesse voor meer fietsen en dan op een betere fiets(!) nu weer wakkker geschut. De mooiste brochures liggen nu op tafel.....ben jij blij met jouw keuze voor een stalen uitvoering? Hoe dan ook , voor nu een mooi vervolg van je tocht
    Lieve groet C&A