1 mei 2014 - Reisverslag uit Mals, Italië van Gerrit Jansen - WaarBenJij.nu 1 mei 2014 - Reisverslag uit Mals, Italië van Gerrit Jansen - WaarBenJij.nu

1 mei 2014

Door: errit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

01 Mei 2014 | Italië, Mals

Gisteren na vervan van en van remblokjes reis hervat. Ongetwijfeld een mooie omgeving. Jammer dat het regent. De bergtoppen zijn in de wolken niet zichtbaar. Ben in Algund aangekomen waar ik de nodige moeite had om schoenen die ondanks beschermers nat waren geworden, weer droog te krijgen.
Vanochtend bleek de remkabel, door het vele remmen vanaf de steile hellingen, langzamerhand aan het breken was. Gelukkig dat de werkplaats bij het hoofdstation in Meran/Melano open te zijn. En ondanks dat het geen officiele reparatiewerkplaats is, konden zij mij wel helpen.
Nu na een goeie 90 km, in Trento waar ik 2 of 3 nachten zal blijven. Enerzijds om de prachtige stad te bekijken , anderzijds omdat de weersverwachting voor vrijdag niet goed zijn. Kan dan mooi o.a. de Lombardisch-Romaanse Duomo te bekijken.
Reis gaat dan verder langs het Gardameer.

  • 02 Mei 2014 - 23:19

    Jaap Tadema:

    Hoi Gerrit,

    Niet te lang rusten en wel in beweging blijven hè, anders worden de spieren stram. Mooie reis tot nu toe blijkt wel. Nog even volhouden en dan welkom op het Sint Pieter. Een heiligverklaring zit er waarschijnlijk nog niet in, maar van mij alle waardering. En dat lijkt mij bijna net zo veel waard.
    Geniet ervan en denk even niet aan het FP.

    groetjes uit Zwolle

  • 04 Mei 2014 - 10:00

    Gerrit Jansen:

    Beste Jaap,

    Leuk een reactie te ontvangen.
    Ben nu, na 2 nachten in Trento, in Verona. Ruik de geur van Rome al. Dat met die heiligverklaring weet ik nog niet zo. Kreeg berichtje dat de poop op mij zit te wachten. :)

    Zall je advies opvolgen en niet teveel aan FP denken alhoewel ik wel benieuwd ben hoeveel wijzer jullie in Utrecht zijn geworden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Mals

Mijn eerste reis

Fietstocht naar Rome.

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2014

15 mei 2014

14 Mei 2014

Reactie

14 Mei 2014

14 mei 2014

12 Mei 2014

12 mei 2014

10 Mei 2014

10 mei 2014
Gerrit

Actief sinds 25 Dec. 2013
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 6503

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 18 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: