dag 7 - Reisverslag uit Sigmaringen, Duitsland van Gerrit Jansen - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Sigmaringen, Duitsland van Gerrit Jansen - WaarBenJij.nu

dag 7

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

25 April 2014 | Duitsland, Sigmaringen

Vandaag zwaarste gedeelte van deel 1 gehad. Behoorlijk klimmen. Het heet hier de Swäbische alb (b is correct). Gelukkig aan begin van de dag, weet dan hoever ik aan eind van de dag nog kan gaan.
In Nederland zou ongetwijfeld voor mij een omgevingsvergunning nodig zijn: inrichting voor bewerken en verwerken van voedselwaren. Wellicht zelfs inschrijving op de VHIB lijst. Eet zeker wel 3keer zoveel als thuis.
Tot nu toe veel zon gehad. Slechts 2 buien in de avond. Morgen hoop ik in Oostenrijk aan te komen. Helaas zijn de voorspellingen slecht met veel kans op regen. Het begint ook harder te waaien.
Verblijfplaats:Sigmarinnen. Plaatsje met bijzonder mooie burcht. Helaas niet te bezichtigen op dit moment.
morgen probeer ik in plaatsje voor Bregenz te komen aan het Bodenmeer en een rustdag inlassen.

  • 26 April 2014 - 09:56

    Arnold:

    Super Gerrit. In Bregenz even uitblazen voor je over de alpen moet. Maar aan het einde van deel 2 wacht Florence, Brunelleschi's Dome en heerlijke gelatie. Succes !

  • 26 April 2014 - 17:44

    Rob:

    Hoi Gerrit, de voorbereiding, de afgelopen winter werpt zijn vruchten af merk ik aan de snelheid waarmee je tot nu de tocht aflegt. Knap hoor. Ik ben wel wat nieuwsgierig naar je ervaringen met het kamperen onderweg. En kom je al aan genieten toe, na de natuurlijk behoorlijk spannende eerste dagen?



  • 27 April 2014 - 13:28

    Gerrit:

    Hoi luitjes,

    zit in een buitenwijk van Lindau. Het druilt een beetje. Lekker even voorbereiden voor de Alpen. Gelet op weer sla ik de eerste over (stijgingen van meer dan 10% ).
    De Reschenpas zak ik welnemen. Zou sneeuw liggen maar info leerde dat het regende in Reschen. Daarna is meestal beter weer.
    Merk dat de voorbereiding goed is geweest. Vooral de vlakke toch tijd en van 120 km zijn goed verlopen. Stijgingen prikkelt de beenspieren meer.
    Als jullie whatsapp hebben of nog downloaden, kan ik telkens (als ik internet heb) via een kaartje laten weten waar ik zit.

    Overigens is het prettig reactie te ontvangen. Thuisfront blijft dan toch dichtbij.

    groeten aan een ieder.
    Gerrit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Sigmaringen

Mijn eerste reis

Fietstocht naar Rome.

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2014

15 mei 2014

14 Mei 2014

Reactie

14 Mei 2014

14 mei 2014

12 Mei 2014

12 mei 2014

10 Mei 2014

10 mei 2014
Gerrit

Actief sinds 25 Dec. 2013
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 6560

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 18 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: