dag 8 - Reisverslag uit Sigmaringen, Duitsland van Gerrit Jansen - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Sigmaringen, Duitsland van Gerrit Jansen - WaarBenJij.nu

dag 8

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

26 April 2014 | Duitsland, Sigmaringen

Voorspelling voor vandaag was buiig met mogelijk onweer. Begin van de dag was het dreigend. Werd uiteindelijk een bewolkte maar zonnige dag. Hoe is het in Nederland?
begin van de tocht flinke beklimmingen, enkele rond 10%. Gelukkig maar 400 tot 500 meter klimmen.
Wat echter als vals plat wordt aangegeven heb ik gemerkt. Bij ons zouden we al snel over de ronde van zuid-Limburg spreken.

Heb laatste dagen wel last van het vele stuifmeel gekregen. Hier had ik geen rekening mee gehiuden. Mede door vochtige omstandigheden in de nacht, besloten niet meer op camping maar in b en b te overnachten.
Ben nu in Lindau. Een kilometer of 4 van Bregenz. Blijf 2 overnachtingen om nog van het Bodenmeer te genieten en wat krachten op te doen.

  • 26 April 2014 - 18:39

    Bas Jansen:

    Hooi papa!

    Hier was het gister lekker warm weer met zon! Vandaag bewolkt.
    Ik geniet van de rust in het huis en savonds koningnacht gevierd, vanavond weer :)

    Geniet van je rustdagjes! En voor daarna weer succes met fietsen!

    Groetjes Bas

  • 26 April 2014 - 19:33

    Jeroen En Angela:

    Hoi Gerrit,

    Je bent al aan de Bodensee, dat is al een mooi resultaat. Maar je schrijft al. je bent nu aan het begin van het serieuzere werk: De Alpen. Nou lekker twee dagen op krachten komen voor de bergetappes. Op google-map zijn je vorderingen goed te zien, 614 km van huis (of Zwolle). Ik weet niet precies wat doorberekend wordt
    Hier in Nederland de afgelopen dagen mooi weer, vandaag iets minder maar ook prima. Woensdagavond hier een stevig onweer gehad met in een korte tijd veel regen.
    Ik hoop voor je dat de stuifmeel je niet te veel parten speelt, anders kam je maar naar huis ..,,,.grapje!!!
    Hoe voelt het zo alleen. Heb je al stuk gezeten? Geeft de tocht je extra adrenaline/kik? Wat is het om één te zijn met de natuur en zijn elementen?
    Nou Gerrit, succes met de komende etappes.

    Hgroeten, Jeroen

  • 26 April 2014 - 19:54

    Gerrit Jansen:

    Dag Jeroen,

    614 km is hemelsbreed denk ik. Volgens routebeschrijving heb ik er 849 km op zitten.
    Heb nog niet stuk gezeten. Komt nig wel in de Alpen. De 1e pas zal ik net de trein nemen. Heb gemerkt dat lange beklimmingen van 11% toch well slopend zijn. 2e pas gaat geleidelijker en bij goed weer zal ik deze fietsend nemen.
    Een echte kik was het in de verte zien van het Bodenmeer met op de achtergrond de Alpen die op mij liggen te wachten.
    Alleen met natuur geeft nodige rust. Het is wel dat ik thuis blijvers ga missen.

  • 26 April 2014 - 22:50

    Gemma:

    Hoi Gerrit, inmiddels jij bij bodensee en Sascha en ik in Malaga. Met vliegtuig zo gepiept. Voor jou het hardere werk. Dit wordt echt voor je het serieuse werk.Jammer dat dan juist het weer niet meewerkt.! En dan moet je jezelf er ool echt alleen door heen trekken. Maar het thuisfront steunt je! Eerst even een rustdag en dan weer er tegenaan. Zet 'm op! Liefs van Gemma & Sascha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Sigmaringen

Mijn eerste reis

Fietstocht naar Rome.

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2014

15 mei 2014

14 Mei 2014

Reactie

14 Mei 2014

14 mei 2014

12 Mei 2014

12 mei 2014

10 Mei 2014

10 mei 2014
Gerrit

Actief sinds 25 Dec. 2013
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 6559

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 18 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: